Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Media Smart, ένα μη κερδοσκοπικό πρόγραμμα με στόχο την Παιδεία στα Μέσα (media literacy)

Συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση του προγράμματος MEDIA SMART Ξενοδοχείο Athens Plaza, 17 Ιουνίου 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων (ΙΟΜ) και η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) παρουσιάζουν την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009, στο Ξενοδοχείο ATHENS PLAZA (πλατεία Συντάγματος), ώρα 12:00, το ελληνικό πρόγραμμα Media Smart, ένα μη κερδοσκοπικό πρόγραμμα με στόχο την Παιδεία στα Μέσα (media literacy). Το πρόγραμμα, το οποίο υποστηρίζεται από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και το Υπουργείο Εσωτερικών, Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας-Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης, αναπτύσσει και παρέχει δωρεάν εκπαιδευτικό υλικό σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με στόχο να διδαχθούν τα παιδιά να προσεγγίζουν κριτικά το περιεχόμενο των Μέσων Ενημέρωσης στην καθημερινή τους ζωή και να γίνουν σκεπτόμενοι καταναλωτές. Περιλαμβάνει τουλάχιστον τρία τεύχη εκ των οποίων το πρώτο αφορά στη διαφήμιση και προσαρμόστηκε για τα ελληνικά δημοτικά σχολεία. Το πρώτο τεύχος στην Ελλάδα κυκλοφορεί με τον τίτλο «Δες τη διαφήμιση... έξυπνα Το πρόγραμμα περιλαμβάνει οδηγίες για δασκάλους και γονείς και περιέχει διασκεδαστικά, εκπαιδευτικά παιχνίδια για τα παιδιά.

(Σχόλιο δικό μου: το πρόγραμμα που θα τρέξει το ΑΠΘ θα είναι πιο ψαγμένο!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: