Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΜΙΡΟ




Πραγματοποιήθηκε σήμερα η επίσκεψή μας στην έκθεση του Μιρό στο Τελλόγλειο. Περάσαμε υπέροχα και η παρουσία όλων των παιδιών ήταν εξαιρετική. Άκουγαν με προσοχή την ξενάγηση και έκαναν πολύ εύστοχες παρατηρήσεις, απαντώντας σε ερωτήσεις που τους έκαναν, προκαλώντας ευχάριστη έκπληξη στους υπευθύνους της έκθεσης!!!

Επιστρέφοντας στην τάξη τα παιδιά έγραψαν τις εντυπώσεις τους από την επίσκεψη.
Παρακάτω αντιγράφω αποσπάσματα από τα γραπτά τους:

Ναυσικά:"...Αυτό που μου άρεσε είναι ο καμένος πίνακάς του. Όταν τον είδα, ένιωσα περιέργεια."
Απόστολος Γ.:"...Πολύ μου άρεσε το γλυπτό που έμοιαζε με άνθρωπο με ξυλοπόδαρα και από πάνω να κρατάει μια κούκλα χωρίς χέρια και πόδια. ... θα ήθελα να το έχω σαν ένα μνημείο στο σπίτι μου."
Βίλμα:" ...μου άρεσαν όλοι οι πίνακες, γιατί η αφηρημένη τέχνη είναι καταπληκτική για εμένα. Ένιωσα να είμαι ζωγραφισμένη σε μια ζωγραφιά!"
Ελπίδα:"...Οι ζωγραφικές του ήταν σαν να τις ζωγράφισε παιδί. Ένιωσα σαν να ονειρευόμουν και να έβλεπα παράξενα πλάσματα."
Βασίλης:"...Μου άρεσε εκείνο το γλυπτό που τα πόδια ήταν από πέτρα και τα άλλα πόδια ήταν πάνω από το κορμί του. Εκείνη την στιγμή ένιωσα ότι πραγματικά ο Μιρό έχει πολύ μεγάλη φαντασία."
Κωνσταντίνος Μ.: "Μου άρεσε το εργαστήριό του. Γι αυτό νιώθω ωραία συναισθήματα! Ήταν πολύ ωραίο και αυτό που είχε μέσα, αλλά και η αναπαράστασή του έξω. ( Εννοεί την εγκατάσταση στον χώρο έξω από την έκθεση)
Απόστολος Κ.: " Μου άρεσε το "σχέδιο"(εννοεί γλυπτό) με τις στέκες, ο πίνακας ο καμένος, το εργαστήριο. Ο πίνακας που μου άρεσε πιο πολύ ήταν ο ανάποδος. Αισθάνθηκα φανταστικά!"
Κωνσταντίνος Α.: "Μ' άρεσε πολύ το εργαστήριο του Μιρό. Όταν το κοιτούσα, ένιωθα πως ήμουν μέσα..."
Γιώργος Τσ.: " Με εντυπωσίασαν ιδιαίτερα τα γλυπτά που είχαν παράξενα σχήματα. Τα συναισθήματά μου είναι πολύ έντονα και θερμά"
Στέργιος:"Μου άρεσε το εργαστήρι...ένας πίνακας ήταν καμένος και μου άρεσε"
Βασιλική:" ...Πιο πολύ μου άρεσε το εργαστήριό του. Ειμαι πολύ χαρούμενη που είδα αυτόν τον μεγάλο ζωγράφο"
Νικόλας: "... πιο πολύ (μου άρεσε) εκείνος ο πίνακας που ήταν λίγο καμένος, με τις πατημασιές... Ένιωσα πολύ χαρούμενος που έβλεπα έργα ενός μεγάλου καλλιτέχνη..."
Γιώργος Κ.:"... Μου άρεσε ο πίνακας που τον είχε κάψει...μου έφερε τα συναισθήματα της χαράς και της λύπης."
Χριστίνα:" Ένιωσα σαν να είμαι εκεί (στο εργαστήριό του) και να ζωγραφίζω μαζί του. Επίσης ένιωσα σαν να πατάω, όπως αυτός, την ζωγραφιά μου"
Δανάη:" Μου άρεσε...που ήθελε να κάνει κάτι ξεχωριστο... η φωτιά όντως μου φάνηκε ότι είναι πολύ καλό υλικό...αισθάνθηκα ευχαρίστηση γιατί μπόρεσε να κάνει αυτό που ήθελε"
Τηλέμαχος:" Μου άρεσε ιδιαίτερα ένα σκαμνί που ήταν από ξύλο αλλά είχε ένα παράξενο σχήμα. Ήταν σαν να το βρήκε ή να το έφτιαξε έτσι. Αισθάνθηκα μια αίσθηση φύσης..."
Αγγελική: "Μου άρεσαν τα γλυπτά...ειδικά μου άρεσε στον πίνακα που έπαιξε με την φωτιά...έκανα πολλές σκέψεις γι΄αυτόν τον άνθρωπο"
Άντα:" Όταν τον είδα (τον καμένο πίνακα) αισθάνθηκα χαρούμενα και άσχημα μαζί. Σου φέρνει μια ισορροπία στη χαρά και τη δυστυχία..."
Άγγελος:"... με έκαναν να ταξιδέψω στον χρόνο της ζωγραφικής. Όταν είδα τα γλυπτά, μου ήρθαν στο μυαλό γλυπτά της Ιστορίας..."
Βικτώρια: " ...πιο πολύ με εντυπωσίασε ο πίνακας που είχε την φύση και εκεί πάνω είχε ζωγραφίσει κάτι άλλο... ένιωσα ότι είμαι κι εγώ στην φύση, να σκαρφαλώνω στα δέντρα και να παίζω με τα ζώα"
Φώτης:" Ήταν πολύ ωραίοι οι πίνακες και το εργαστήριο. Ένας πίνακας ήταν καμένος... Ένιωσα πολύ ωραία!!!"
Ιοκάστη:" ...Αισθάνθηκα χαρούμενη που τα είδα. Νομίζω πως όποιος δεν την έχει δει (την έκθεση), αξίζει να πάει"
Ιωάννης:"...Ιδιαίτερα μου άρεσε το γλυπτό με τις στέκες από το μπιλιάρδο. ... ένιωθα χαρούμενος, αλλά όταν είδαμε την καμένη ζωγραφιά, τα συναισθήματά μου ήταν αντίθετα"
Παρασκευή:"...μου άρεσε ένας μεγάλος πίνακας με διάφορα χρώματα, όπως μπλε, κίτρινο, κόκκινο, μαύρο και άσπρο. Από πίσω είδα να είναι ένας σταυρός. Ήταν,επίσης, κάπως καμένο..."
Μαριάνθη:"...μου άρεσε που μάζευε διάφορα πράγματα για να φτιάξει κάποιους πινακες...με εντυπωσίασαν τα γλυπτά...από σίδερο, πέτρα, κουτάλες κλπ. Αυτός ο άνθρωπος ήταν σωστός καλλιτέχνης και θα έχω να λέω τα καλύτερα..."


ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΤΙΠΟΤΑ !!!

1 σχόλιο:

elsa είπε...

Καταπληκτικό!!!
πραγματικά δεν χρειάζεται να προστεθεί τίποτε άλλο, τα είπαν όλα.